Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53712Vrácení vstupného - muzikál We will rock you

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2021, před 3 lety

Pavlína Hejlková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme vstupenky na muzikál We will rock you na slavnostní premieru v Praze v Tipsport aréně, která se měla původně konat 18.4.2020. Vzhledem ke koronavirove situaci bylo odloženo na duben 2021,ani v tomto termínu se nemohl muzikál konat. Nový termín je teď listopad 2023. Nedávno jsme se ale dozvěděli, že společnost Ticket art, od které jsme vstupenky koupili, je v insolvenci. Nevíme,zda se náš nový termín v roce 2023 týká, protože na maily nikdo nereaguje. Jsme spíše pro vrácení peněz.
Děkuji,
P. Hejlková


Produkt

Lístky na muzikál We will rock you v Praze v Tipsport aréně - 2 ks (cena za 1 lístek 1190,-)


Požadované řešení

Vrácení celkové částky 2380 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2021 15:38, před 3 lety

Byla-li zrušena původní akce, má spotřebitel nárok na to, aby mu byla kompenzována uhrazená kupní cena. Ohledně formy, ve které má být kompenzována cena zaplacená za kulturní akci, uvádíme následující.

Spotřebitelé, kteří si zakoupili vstupenky na kulturní akce, které se měly konat do 30. září 2021, mohou pořadatele těchto akcí požádat ve lhůtě do 31. prosince 2021 o vydání poukazu na jinou kulturní akci. To platí za předpokladu, že:

- došlo ke zrušení původní akce
- k tomuto zrušení došlo po 19. květnu 2020, kdy vstoupil v účinnost zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí
- jedná se o kulturní akci s termínem konání do 30. září 2021
- pořadatel kulturní akce postupoval v souladu se zákonem (tzn. např. o zrušení kulturní akce pořadatel vyrozumí spotřebitele prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků; zde se při posuzování toho, zda došlo či nedošlo k dostatečnému oznámení použije hledisko průměrného spotřebitele).

Poukaz musí pořadatel vydat měsíc od žádosti spotřebitele. Uplatnit poukaz spotřebitelé mohou na akce s termínem konání do 31. října 2022. Zároveň jim pořadatel musí nabídnout náhradní akci nejpozději do 6 měsíců od vystavení poukazu. Pokud spotřebitelé náhradní akci nevyužijí, mají následně nárok na vrácení peněz, a to do 14 dnů od skončení ochranné doby. Tou se rozumí doba, která počíná běžet dnem oznámení pořadatele o zrušení kulturní akce prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků a končí dnem 31. října 2022. Vrácení je tedy možné 14. listopadu 2022. Vystavené poukazy jsou platné po dobu trvání ochranné doby a musejí být minimálně v hodnotě uhrazeného vstupného. Pokud poukaz není minimálně v této hodnotě, má spotřebitel právo na to, aby mu byl vystaven náhradní poukaz ve správné výši.

Je možné, že se ale nejedná o voucher vydaný podle zákona č. 247/2020 Sb., ale může se jednat o jiný typ voucheru, který možné nabídnout. Vzhledem k odlišnému datu uplatnění se domníváme, že by tento voucher mohl propadnout bez náhrady. Zdůrazňujeme ovšem, že jde o nabídku k dohodě. Spotřebitel by proto musel tento 'jiný voucher' dobrovolně a výslovně přijmout, přičemž by musel být spotřebitel společností zřetelně a jasně poučen:
- o vlastnostech voucheru (tzn. uvést, že nejde o voucher s parametry dle zákona č. 247/2020 Sb.) a
- o právu spotřebitele tento voucher odmítnou a
- požadovat veškeré uhrazené platby za vstupné.

Dále spotřebitele upozorňujeme na skutečnost, že společnost podala návrh na tzv. mimořádné moratorium, nicméně vzhledem k vyjádření společnosti Ticket Art Praha, s.r.o. dostupném zde: https://vstupenky.ticket-art.cz/, by měly být veškeré dluhy společnosti vůči divadlům a pořadatelům akcí uhrazeny. Neměl by tedy při uplatnění voucherů vzniknout žádný problém.

Doporučujeme vám přesto kontaktovat daného pořadatele a tuto informaci si u něj ověřit a případně si vyjasnit podrobnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 12:04, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:36, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.