Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#53714Nedodržování karantén. opatření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2021, před 3 lety

Edita Stefllova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byla vyzvednout na prodejně JYSK v ČB, blízko Globusu, kolem 16.hod. předem objednané zboží. Slečny za jsou se chichotaly, ani jedna neměla vhodnou ochranu úst a nosu - obě měly pouze roušku a pouze nasazenou přes rty. Po mém upozornění, že je žádám, aby nasadily ochranu i na nos po mně začaly obě slovně útočit, prý je očkovaná a může klidně dorazit hygiena. Pak mě poslala jedna do skladu, velmi neochotně a tam její se se se slovenským kolegou opět smála tomu,že jsem se snažila její chování korigovat. Opravdu je nutné zaměstnávat lidi, kteří ignorují předpisy a nařízení, jen proto, aby se slečnám nerozmazával jejich make-up? Jinde v zahraničí by takový přístup vůbec nebyl tolerován a slečny by se chovaly zodpovědně a korektně vůči zákazníkům. Věřím, že okamžitě sjednáte nápravu. Steflová


Požadované řešení

Poučit personál, jak se má chovat, dále aby personál dodržoval předpisy, které vedou k ochraně zdraví zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2021 09:28, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.