Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den, 18.9.2021 jsem zakoupil vůz VW T-Roc v této společnosti a do dnešního dne i po několika urgencich mi nebyly dodány doklady k přepisu vozidla. Nemůžu tedy odjet do zahraničí a již jsem měl problém s policií i tady v ČR. Na infolince urgováno již 10x, zatím bez výsledku.
VW T-Roc 7AC 4958
Urgentní dodání velkého a malého technického průkazu včetně plné moci k přepisu vozidla
+ odskodne za znemožněnou cestu do zahraničí a problémy s policií
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci uzavírání kupní smlouvy je dle ustanovení § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu, k tomu srov. rozhodnutí Nejvyššího soudu, sp. zn. 25 Cdo 1999/2005. Ustanovení § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kalousku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z oddělení dokladů. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že doklady již máte. Omlouvám se Vám za komplikace a zpoždění při jejich dodání.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.