Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.12.2014 v 11.56 mi přišla SMS oznamující doručení balíku tentýž den. Šlo o velký a težký balík do ruky s dobírkou. Vybrala jsem ještě proto potřebné peníze z bankomatu a čekala doma na balík. V 16.26 mi přišla sms "... doručovací pokus zásilky ... nebyl úspěšný. Balík je uložen, ...". Domnívám se, že jde o pochybení pošty, a ráda bych zjistila, jak zjednat nápravu. Je to již třetí podobně nedoručený balíček v tomto týdnu, ale u tohoto jsem si jistá, že jsem byla doma. Od chvíle příchodu SMS (asi 30 minut) volám na kontaktní číslo a nikdo jej nezvedá, případně je obsazeno.
https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
Ráda bych, aby se to už nestávalo a aby bylo možno se dovolat na číslo uvedené v SMS zprávě pro zajištění co nejrychlejšího opětovného doručení.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací strvzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.