Společnost


Přemysl Potůček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5373Nepřijmutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2014, před 10 lety

Martin Pospíšil

Znění stížnosti

Dobrý den,
12.11. 2013 jsem v e-shopu zakoupil zvukovou sadu Sennheiser EW 100 za 19500 CZK.Zboží chci reklamovat kvůli nepovolené frekvenci(a jelikož nemůže vysílat na povolených tak by byla reklamace oprávněná), ale prodávající odmítá sepsat reklamační protokol a zboží vzít na reklamaci. Párkrát napsal sms že to není reklamace a od té doby nereaguje.


Produkt

http://www.sennheiser.cz/index.php?id=23&produkt=8395


Požadované řešení

Přijmout reklamaci a zboží řádně vyreklamovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2015 16:28, před 10 lety

Pokud zboží nevysílá na povolené frekvenci, jedná se o rozpor s kupní smlouvou dle § 616 zák. č. 40/1964 Sb. občanský zákoník (zboží bylo zakoupeno za jeho účinnosti).

"Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena."

Jedná se o omezení užitných vlastností věci, protože neumožňuje použití v souladu s právním řádem ČR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby uplatnil reklamaci poštou, uvedl v ní vytýkanou vadu a zvolil si nárok na vyřízení reklamace. Reklamaci doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Je nutné prodávajícímu zaslat i věc, aby mohl posoudit oprávněnost reklamace. Nebude-li reklamace vyřízena řádně nebo pokud nebude prodávající reklamaci přebírat, doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:15, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.