Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#53733Neuznává reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2021, před 3 lety

Oto Šíbl

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 28.08.2021 jsem zakoupil ojetý automobil Bmw 3gt v autobazaru AAA auto. Automobil jsem důkladně prohlédl a provedli jsme testovací jízdu. Automobil byl po všech stránkách v pořádku, žádné znatelné vady.
Automobil dovezen domu a ponechán v garáži, po jednom týdnu stání v garáži , vykazoval po startu obrovské množství modrého kouře z výfuku. Okamžitě jsem kontaktoval prodejce, ten mě doporučil prohlídku v servisu a následně sepsání reklamace. Prohlídku jsem provedl a byla zjištěna závada na turbodmychadle, které propouštělo už dlouho olej do výfukového potrubí, ale viditelné bylo jen při studenem startu, kdy jako kupující jsem neměl šanci tohle poznat, jelikož mi automobil byl přistaven vždy se zahřátým motorem, nebo mi bylo řečeno , počkejte si, dovezeme vám ho je vzadu .. Tudíž se dle mého i ostatních názoru jedna o skrytou vadu!! na kterou jsem nebyl upozorněn! V žádném případě není uvedeno ve smlouvě, že auto nadměrně kouři , takové auto bych nikdy nekoupil!!!
Reklamace sepsána , odeslána a verdik je, zamítá se!
S tímto zásadně nesouhlasím, prodejce musel o vadě při prodeji vědět! Je to skryta vada.
Žádám o kompenzaci.
Dekuji


Produkt

Bmw 3 Gt 328i, 115000km ,cena automobilu 413000,-


Požadované řešení

Kompenzace ceny turbodmychadla v částce 30000,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 11:27, před 3 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2021 16:02, před 3 lety

Vážený pane Šíble,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2021 21:23, před 3 lety


Oto Šíbl

Vážená paní Míková
Velice mě mrzí , že se vaše společnost chová, jak se chová . Prodává auta i které by neměla pokud sama udělala chybu při výkupu, dále prodávat .
Nebudu to dal rozpitvávat, má reklamace zamítnuta, podruhé také, ale vy jste tak velkorysý , že mě dáváte zpět poměrnou část peněz z mého požadavku jen za to,že je to vaše dobra vůle..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2022 17:50, před 3 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.1.2022 19:16, před 3 lety


Oto Šíbl

Hodnocení:

Komentář: Mockrát děkuji za zkušenost, byl to můj první a poslední nákup z vašeho krásného autobazaru
Každopádně vám musím dát palec nahoru za to, že se k tomu někdo od vás po mé urgenci ,( ikdyž na podruhé ) postavil čelem a to i z dobré vůle..zajímavé. Částka neodpovídala požadované výši , ale to se dalo čekat..
Nikdy více, s přáním krásného dne Šíbl