Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
žádné zboží jsem si u této firmy a neobjednala a jak výše píši nemám ho ani kam vracet. Psala jsem na jejich mail, který jsem pracně nalezla, že zboží nechci.Přišla mi lakonická odpověď. Ozveme se. Místo reakce přišla dnes upomínka platby. Využila jsem tedy rady mé banky a na složenku poslala 1 Kčs se zprávou, že nehodlám nic platit a zboží ať si klidně vyzvednou. Nic jiného již neumím.
zboží jsou kapsle OMega 3 a jakési spodní kalhotky.
V žádném případě nehodlám neobjednané zboží platit ani posílat zpět. Ať si ho klidně vyzvednou na mé adrese a přestanou obtěžovat. Jde o velmi špinavou taktiku zvláště na lidi mého věku.
|
Tweet |
Provozovatelem eshopu Mylando je společnost Alektum, s.r.o., proto jsme změnili subjekt stížnosti.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Jestliže chce společnost zaplatit nějakou částku (i 1 Kč jak je uvedeno v popisu), musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Jestliže spotřebitel žádné zboží neobjednal, patrně nebude takový důvod existovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.