Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#53736zásilka neobjednaného zboží hozená do schránky s adresou doručovatele z ciziny.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2021, před 3 lety

Pavla Matulová

Znění stížnosti

žádné zboží jsem si u této firmy a neobjednala a jak výše píši nemám ho ani kam vracet. Psala jsem na jejich mail, který jsem pracně nalezla, že zboží nechci.Přišla mi lakonická odpověď. Ozveme se. Místo reakce přišla dnes upomínka platby. Využila jsem tedy rady mé banky a na složenku poslala 1 Kčs se zprávou, že nehodlám nic platit a zboží ať si klidně vyzvednou. Nic jiného již neumím.


Produkt

zboží jsou kapsle OMega 3 a jakési spodní kalhotky.


Požadované řešení

V žádném případě nehodlám neobjednané zboží platit ani posílat zpět. Ať si ho klidně vyzvednou na mé adrese a přestanou obtěžovat. Jde o velmi špinavou taktiku zvláště na lidi mého věku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 09:24, před 3 lety

Provozovatelem eshopu Mylando je společnost Alektum, s.r.o., proto jsme změnili subjekt stížnosti.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Jestliže chce společnost zaplatit nějakou částku (i 1 Kč jak je uvedeno v popisu), musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Jestliže spotřebitel žádné zboží neobjednal, patrně nebude takový důvod existovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 15:53, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 11:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.