Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53746Poplatek za neexistující registrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2021, před 3 lety

Jakub Dědič

Znění stížnosti

Prý dlužím přes 1900kč,za placené registrace, které jsem neprovedl, má karta byla ukradena, bylo mi ukradeno kolem 6500kč, a je mi pouze 15 let.


Požadované řešení

Stažení obvinění a požadované úhrady za něco čeho nejsem vyníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 10:27, před 3 lety

V případech, kdy byla odcizena platební karta, doporučujeme neprodleně kontaktovat banku, která kartu zablokuje (a nebude tak možné ji zneužít) a také policii.

V uvedeném případě bude nutné prokázat, že registraci spotřebitel neučinil, přestože je zapsána na jeho kartu. Jako důkaz mu může posloužit záznam komunikace s bankou a policií. Jestliže odcizení karty nebylo hlášeno, bude pro spotřebitele těžké a někdy až nemožné prokázat, že s kartou nedisponoval on.

Vzhledem k rozumové a mravní vyspělosti je i v 15 letech možné uzavírat některé typy smluv. U seznamek je nicméně možné, že je omezená věkem a v případě, kdy by spotřebitel tuto hranici nesplňoval, mohlo by se stát, že smlouva bude neplatná a nevzniknou z ní tak práva a povinnosti ani jedné ze stran.

V každém případě nicméně doporučujeme kontaktovat společnost Paidwings AG, aby byla o situaci informována a mohla navrhnout další postup.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:12, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 15:05, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.