Společnost


Na Parket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5375Nevrátili mi peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2014, před 10 lety

JARMILA KUČEROVÁ

Znění stížnosti

DNE 10.12.2014 JSEM SI OBJEDNALA ZBOŽÍ VEDENÉ JAKO SKLADEM A ODESLALA NA UČET ČÁSTKU 1433KČ. 11.12.2014 OBDRŽELI MOU PLATBU A NAPSALI, ŽE ZBOŽÍ SKLADEM UŽ NENÍ A NEMÁM-LI ZÁJEM O NĚCO JINÉHO NAPSALA JSEM ŽE NE A AT MI POŠLOU OBRATEM ZPĚT PENÍZE.DÁLE SE NEDĚLO VŮBEC NIC ŽÁDNÁ ODEZVA AŽ 18.12. MI VOLALI ZDA OPRAVDU NECHCI JINÉ ZBOŽÍ, ŽE VEDENÍ MÁ NĚJAKÉ PROBLÉMY S FINANCEMA.ŘEKLA JSEM OPĚT,ŽE NE , ŽE CHCI VRÁTIT SVOJE PENÍZE A DO DNEŠNÍHO DNE OPĚT ŽÁDNÁ ODEZVA A ANI PENÍZE NA ÚČTĚ NEMÁM.
PROSÍM VÁS MOC O INFORMACE CO MÁM DĚLAT A O POMOC


Produkt

OBJ.ZBOŽÍ JE POD Č.9058824,TEPLÁKOVÁ SOUPRAVA HOODBOYZ BLUE- 1334KČ+99KČ POŠTOVNÉ


Požadované řešení

CHCI JEN DOSTAT ZPĚT SVÉ PENÍZE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 14:16, před 10 lety

Z uzavřené kupní smlouvy, stranám vyplývájí vzájemná práva a povinnosti. Prodávající má povinnost odevzdat kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Prodávající je povinen plnit ve sjednané době. Není-li doba plnění sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Nesplněním závazku včas se prodávající ocitá v prodlení a spotřebitel může od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající prohlásí, že objednané zboží nemůže dodat ani v přiměřené dodatečné lhůtě. Pokud existují problémy s komunikací, je vhodné odstoupení zaslat písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a určit v něm přiměřenou lhůtu k vrácení peněz. Odstoupení zaslané e-mailem by mělo být druhou stranou potvrzeno, jinak může s úspěchem namítat jeho neobdržení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:06, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.