Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#53754Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2021, před 3 lety

Jana Potočková

Znění stížnosti

8.11. jsem si objednala varnou desku i s montáží. Byl domluven termín doručení - na úterý 9.11. 17 - 21 hod. Čekala jsem 4 hodiny marně.... Ráno jsem volala do Alzy, kde se mi pán v telefonu omluvil a sjednal se mnou náhradní termín doručení a montáže na pátek 12.11. opět 17-21 hod. OPĚT JSEM ČEKALA 4 HODINY MARNĚ - NIKDO NEDORAZIL!!! Aniž by mi dal vědět. Alza se tímto pro mě stala neseriozním obchodem, kde si nekoupím už vůbec nic.


Produkt

Varná deska BEKO + její montáž


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem nic neplatila předem, jsem přišla pouze o čas a iluze o seriozním obchodu. Do Alzy už nikdy!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 10:19, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Zároveň podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání dle našeho názoru nebylo zjevným excesem, proto tedy podnikatele zavazuje a ten byl povinen dvakrát dodat ve sjednaném termínu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2021 16:59, před 3 lety

Dobrý den, nastalá situace mě velice mrzí. Bohužel jsem nikde nenašla údaje pro dohledání o jakou zakázku se jedná.. Prosím o zaslání čísla objednávky a já se následně mile ráda postarám o prověření vzniklé situace. S přáním krásného dne, Eva, péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:21, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.12.2021 15:14, před 3 lety


Jana Potočková

Hodnocení:

Komentář: Varnou desku jsem si koupila v jiném obchodě. Alza je pro mě nespolehlivý obchod.