Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,chtěla bych podat stížnost na dopravu od Planea elektra v Bohunicích Kauflandu.V Obchodě při prodeji proběhlo vše v pořádku.Se slečnou jsme se domluvili na dopravě a výnosu lednice do 2.patra a to na 9.11 2021 kolem 16hod.Kde jsme výnos ihned zaplatili částkou v hodnotě 499Kč.Den před dovozem lednice mi volal pán a oznámil mě,že mě lednici doveze druhý den,mezi 12-13hod. Toto byla první věc mé nespokojenosti,jelikož domluva zněla jasně kolem 16hod.Pán se choval velice arogantně a vnucoval mi myšlenku,že jsem s paní na prodejně dobu doručení nemohla domlouvat,jelikož,dobu určuje dopravce,což nám nebylo řečeno.Nakonec dohoda padla na další den do 11hodin.Poprvé mi pán volal,že mi jí veze,podruhé z důvodu adresy.Nakonec mi dcera oznámila,že starou lednici odvezli,ale novou a toto je hlavní důvod mé stížnosti,,vytáhli do prvního patra,pak jí vynášeli až k nám do bytu,kde údajně uznali,že se nemůžou mezi futra od dveří a zábradlím vytočit přes obal, ve kterém lednice byla.Snesli jí zpět do nižšího patra,už mi ani neoznámili ,že lednice nevynesli,jak bylo dohodnuto platbou v obchodě a odjeli pryč.Sama dcera popisovala,že moc snahy nevynaložili,aby se z lednicí vytočili.Prostě řekli,že se nevytočí a tím to pro ně skončilo.Když jsem pánovi posléze volala,začal mi vysvětlovat,že se nemohli stočit a byl velice arogantní a oznámil mě,že tím to pro ně končí.Já si posléze musela sehnat někoho,kdo mě lednici donese na místo.Pánové,kteří mi lednici nakonec doručili na místo a které jsem musela zaplatit, s tímto neměli sebemenší problém.S lednicí se nádherně na schodišti vytočili i přes obal v kterém byla,aniž by lednici rozdělali.
Žádám o upozornění dopravců,že takto se k zákazníkům nechová a zaplacená práce se má uskutečnit.A žádám vrácení peněz za zaplacený výnos a zapojení spotřebiče ,který se neuskutečnil.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, či přiměřenou slevu. V krajních případech lze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda jste reklamaci služby uplatnila na prodejně, na které jste jí platila a kde tedy mají i záznam o vaší dohodě. Také tam vědí kdo byl dopravcem a mohou věc řešit přímou cestou.
Pokud byste na prodejně s reklamací neuspěla, dejte nám prosím vědět.
Přeji příjemný den
Miroslav Vácha
After sales quality manager
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.