Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vim, že je to nízkonákladovka, ale myslim ze kdyz si kazdy koupi letenky a priority, ma to nejak vypadat. Totalne neprijemne letusky ve Svedsku lifruji bezmyslenkovite lidi aby byli pak v hluku na sobe nalepeni ptz nejsou jeste otevrene dvere, priority tedy naprosto ztraci tento pojem. Po 30 minutach nastupu se lidi zacnou drat ze zadu dopredu ptz nejaka pani chytra pardon otevrela zadni dvere. Dalsich tedy 20 min postupuji dozadu na sve misto lidi do me strkaji ptz maji sedadlo vepredu a jdou vchodem odzadu. Kdyz po x minutach dojdu na misto zjistim ze nikde neni misto na kufr!!! Letuska mi rekne ze nema cas?? Takze jdu zase s kufrem dopredu. Nikdy nikdy nikdy vic. Nejhorsi spolecnost ever radsi si i 10k priplatim nez s Vami! Absolutne nedoporucuju vsemi smery a verte mi ze nasrane bylo cele letadlo! Hanba Vam.
Vse spatne od A-Z
Vratit penize!!!
|
Tweet |
Společnost Ryanair DAC je společností zřízenou dle irského práva, nicméně se při nabízení služeb zaměřuje na české spotřebitele (webové stránky v českém jazyce, možnost platby v tuzemské měně). Rozhodným právem pro smlouvu se spotřebitelkou tak bude právo české.
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné službu reklamovat. Společnost je obecně povinna vyřídit reklamaci ve 30denní lhůtě, přičemž nevyřízení této reklamace by bylo podstatným porušením smlouvy, díky němuž vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od smlouvy podle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu služby. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.