Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Každý rok mi na vánoce na všechny svátky nejde od 02 televize.
Platím nemalé peníze za služby,když se zpozdím já s platbou tak mi dávají penále ale když mi nejde televize tak musím stejně zaplatit.
Jsem opravdu nespokojená s jejich službami.Pokud máte jiné možnosti tak 02 opravdu nedoporučuji.Némám ani nárok aby při nějaké závadě přijel mechanik a závadu odstranil vše si musím platit na svoje náklady sama.Odešel mi modem i ten si musím na svoje náklady koupit sama opravdu nevím za co platím takové služby.
Hrabáčková
vždy když volám na operátora tak mi poradí tak že mi stejně nejde dva dny televize,díky nim mají moje děti zkažené svátky
|
Tweet |
Služba musí být poskytována v kvalitě stanovené ve smlouvě. Není-li tato kvalita stanovena, musí jít o kvalitu obvyklou. Reklamaci na poskytovanou službu je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Co se týká modemu, záleží na skutečnosti, zda se jedná o vlastnictví spotřebitelky nebo o nájem a také je důležitý důvod jeho nefunkčnosti.
Hezký den,
mrzí mne, pokud vám pravidelně každý rok na Vánoce a Silvestra služba nefunguje, v každém případě ve chvíli, kdy to zjistíte, je zapotřebí nám potíž ihned nahlásit, což je možné telefonicky na lince 800 02 02 02, kde je technická podpora k dispozici nepřetržitě, anebo takto online prostřednictvím formuláře zde: www.o2guru.cz/guru. Závadu se pak snažíme odstranit co nejrychleji je to možné. Pokud je nutný výjezd technika, pak může být lhůta prodloužena, avšak za tento úkon vám není účtován žádný poplatek navíc.
Vaši linku mohu nechat prověřit, potřebovala bych však znát konkrétní telefonní číslo a kontaktní mobil, pokud však nyní vše běží v pořádku, pak se aktuálně žádná potíž neprojeví.
Co se týče vašeho modemu, pokud dojde k jeho poruše a máte jej v záruce, je možné ho reklamovat stejně jako každé jiné zařízení. Není-li již v záruce a je ve vašem vlastnictví, pak je pravdou, že je nutné zakoupit nové zařízení na vlastní náklady.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již dlouhou dobu nereaguje, prosíme o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud spotřebitel nezašle doplňující informace do týdne, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Vzhledem k výše uvedenému, tímto stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.