Společnost


EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:217
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53761Nedodané zboží, Již vic jak měsíc čekam na baliček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2021, před 3 lety

Iveta Košíková

Znění stížnosti

Dne 11.10.2021 jsem objednala panskou teplakovou soupravu za 949,-Kč
společnosti Vallerion.Penize jsem zaslala na ucet 26******96/****,samozdrejme ihned.
Kdyz chci nyní stranku najit,jiz neexistuje,nereagui ani na emaily.
Jsem bezradna,nemam ani teplakovou soupravu ,ani penize. Snazila sem se tedy spojit se splečnosti,ale neni kam.Doba dodaní již uplynula a nikdo se žadným zpusobem neozyva.Jsem velmi sklamana.


Produkt

Panska luxusni teplakova souprava 3xl, 23MJ-10,objednavka 2120. cena 949,- Kč


Požadované řešení

žadam o okamžite vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 11:04, před 3 lety

Provozovatelem e-shopu Vallerion.cz je (nebo byla, vzhledem k nefunkčnosti a nedostupnosti stránek Vallerion.cz) společnost EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o.

Předně chceme spotřebitele informovat, že služba VašeStížnosti.cz slouží pro řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Jsme jen zprostředkovatelem této komunikace a proto nemůžeme zařídit odstoupení od smlouvy ani vrácení peněz. Podnikatele o existující stížnosti budeme informovat, nicméně doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na společnost napřímo.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:17, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:56, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.