Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý večer. V internetovém bankovnictví mám nastaveno dvoufázové ověření platby. Pokud úhradu provádím, je vyžadováno přihlášení do mobilní banky a následný PIN. V tomto případě mi byly strženy finance bez potvrzení a informace, že je úhrada prováděna. Karta byla po dohodě s bankou dána do blokace.
Vstupenky na koncert Sabaton, sobota 12. března 2022, 19:00 O2 Arena, Praha 7-Bubeneč, Prague, Česká republika
Žádám o vrácení platby.
|
Tweet |
Z popisu spotřebitele si nejsme jistí, z jakého důvodu chce vrátit platbu. Domníváme se, že si vstupenky objednala a zaplacení jen proběhlo bez ověření, což pouze urychlilo proces, ke kterému se spotřebitel chystal.
Zároveň se domníváme, že by tato situace měla být řešena s bankou, která vydala kartu a má tedy možnost (a povinnost) platby zabezpečit.
Z důvodu, že si nejsme jistí obsahem stížnosti ani správným označením subjektu žádáme spotřebitelku o doplnění stížnosti. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.