Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#53763Neoprávněná úhrada vstupenek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2021, před 3 lety

DRAHOSLAVA ŠPÁTOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý večer. V internetovém bankovnictví mám nastaveno dvoufázové ověření platby. Pokud úhradu provádím, je vyžadováno přihlášení do mobilní banky a následný PIN. V tomto případě mi byly strženy finance bez potvrzení a informace, že je úhrada prováděna. Karta byla po dohodě s bankou dána do blokace.


Produkt

Vstupenky na koncert Sabaton, sobota 12. března 2022, 19:00 O2 Arena, Praha 7-Bubeneč, Prague, Česká republika


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 11:13, před 3 lety

Z popisu spotřebitele si nejsme jistí, z jakého důvodu chce vrátit platbu. Domníváme se, že si vstupenky objednala a zaplacení jen proběhlo bez ověření, což pouze urychlilo proces, ke kterému se spotřebitel chystal.

Zároveň se domníváme, že by tato situace měla být řešena s bankou, která vydala kartu a má tedy možnost (a povinnost) platby zabezpečit.

Z důvodu, že si nejsme jistí obsahem stížnosti ani správným označením subjektu žádáme spotřebitelku o doplnění stížnosti. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:32, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 11:21, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.