Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 30.10. jsme u této společnosti objednali TV stolek a konferenční stolek a v týž den jsme objednávku také zaplatili.
Po přečtení velkého množství negativních recenzí jsme však získali nedůvěru u této společnosti cokoli kupovat a objednávku jsme 31.10. online zrušili, což bylo také ze strany Okay potvrzeno. V obchodních podmínkách uvádí, že platbu vrací co nejrychleji, nejpozději však do 14 dní. Dnes je to však 18 dní od storna objednávky, na urgence nikdo nereaguje. Žádáme okamžité vrácení našich peněz! Kloudová
Tv stolek a konferenční stolek Erna
Vrácení peněz za stornovanou objednávku
|
Tweet |
V uvedeném případě je "stornem" odstoupení od smlouvy. To lze ze zákona při uzavření distanční smlouvy učinit ve 14-denní lhůtě od převzetí zboží, nicméně z logiky věci a s eurokonformním výkladem lze dospět k závěru, že je odstoupení od smlouvy možné i před doručením zboží.
Po odstoupení od smlouvy si strany vrátí, co si plnily. S ohledem na to, že spotřebitel své zboží nedostal, nemůže nic vrátit, nicméně prodávající má povinnost vrátit peněžní prostředky přijaté od kupujícího. Ze zákona má na toto vrácení 14-denní lhůtu od odstoupení od smlouvy spotřebitelem. Pokud tato lhůta marně uplyne, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel tak má nárok požadovat i zákonné úroky z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zákazník si storno zakládal sám on-line, bohužel však před fyzickým přijetím peněz a přiřazením k objednávce, nemohlo tedy dojít k automatickému vrácení platby. Zmíněný nedostatek byl zjištěn při kontrole dané zakázky, vrácení peněz nyní proběhne standardním bankovním převodem.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Dobrý den,
po měsíc trvajícím martyriu, bombardování e-maily na které do této chvíle nikdo neodpověděl a 3 urgencích přes Facebook společnosti se nám teprve s pomocí Dtestu podařilo domoci našich práv. Peníze nám byly vráceny.
Tímto moc děkuji a společnosti Okay se v budoucnu zdaleka vyhnu.
Dobrý den,
jak uvádí spotřebitel, peníze byly vráceny v souladu se sdělenými informacemi již v původní komunikaci. Prosíme tedy o uzavření.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.