Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53765Jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2021, před 3 lety

Klára Cermanová

Znění stížnosti

Dobrý den, pan řidič mi může prodat pouze omezený prodej jízdenek - 1 ks ?


Požadované řešení

stačí mi jen odpověď.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2021 10:54, před 3 lety

Dle smluvních přepravních podmínek společnosti Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. má spotřebitel (cestující) dle bodu 5.9 možnost zakoupit jízdenku u řidiče. Z toho tedy dle našeho názoru plyne povinnost řidiče jízdenku na žádost cestujícího prodat.

Zároveň se v bodě 5.12 písm. e) nachází ustanovení, které říká, že "časovku" lze zakoupit jen s platností ode dne, ve který byla zakoupena, což by logicky mohlo znamenat, že je spotřebiteli zbytečné vydávat více takových jízdenek, pokud cestuje sám.

Přepravní podmínky jsou dostupné zde: https://www.iidol.cz/files/file/SPP%20a%20tarif/2021/SPP%20IDOL%2020210701.pdf

S ohledem na popis bohužel nemůžeme dovodit konkrétní situaci. Navíc se jedná o dotaz a proto doporučujeme kontaktovat přímo společnost.

Pro podrobnější informace doporučujeme kontaktovat přímo společnost např. na email dpmlj@dpmlj.cz nebo telefonicky na čísle 485 344 111.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 13:16, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.