Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, bohužel jsem velmi zklamaná ze služeb, které IKEA NABÍZÍ. Zásadně nikomu nedoporučuji zvolit doručení domů. Bohužel já ho poprvé zvolit musela. Nikdy a to se v tom pohybuji jsem neplatila tak drahou přepravu. Nechápu, jak vůbec si může IKEA dovolit účtovat tak astronomické poplatky za přepravu nábytku. Ani např. Alza, která vozí zákazníkům americké lednice o váze 120kg nemá přepravu za téměř 2000kč ale za 399Kč. Nicméně, neměla jsem jinou možnost. Zvolila jsem tedy doručení v pozdějších odpoledních / večerních hodinách. A světe div se .. V neděli v poledne mi drnčí telefon od přepravní služby, že toho dnes mají málo a že mi to vezou. Když jsem slušně řekla, že nikdo není doma a že čas byl jasně daný na odpoledne / večer, bylo mi řečeno, že to ale nikdo pracovat nebude a že buď doma dřív, nebo si to mám přeplánovat na jiný den. Takové jednání za 2.000Kč je neuvěřitelné. Samozřejmě protože jsem vytížená, tak jsem okamžitě sedla do auta a jela 80km do svého bytu abych zboží přebrala a zase jela zpět. Kolegové z přepravní služby byli neochotní, protivní a dotčení, že vůbec na mě museli čekat přitom já kvůli nim musela jet 80km v čase, který vůbec nebyl předem domluven. K tomu všemu, mi k posteli dali ten nejlevnější a nejhorší rošt i přesto, že jsem měla objednaný a zaplacený úplně jiný dražší rošt, takže krom toho všeho, ještě musím řešit reklamaci. Takže za mě noční můra a IKEU už nikdy, maximálně s vyzvednutím v obchodním domě.
1239294353 - postel Songesand , rošt LÖNSET a další
Žádám samozřejmě o výměnu roštu za správný a finanční kompenzaci za přepravu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, či přiměřenou slevu. V krajních případech lze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.