Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53774Neumoznen vstup do autobusu s negativnim platnym testem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2021, před 3 lety

Petra Helesicova

Znění stížnosti

Ve dne 12.11.2021 byl odepren memu otci s negativnim antigennim testem odjezd z Brna do Firenze.Test byl delan 11.11.2021 ,podle informaci na vasem portalu,KDE mate napsanou platnost 48 hod....muzu zaslat foto Jak vaseho portalu ,tak testu...ze platnost antigenniho testu z Cr do Italie je 48 hodin .Stejne tak,Jak to mam pisemne potvrzene z Consulatu a Ambasady....z CR do Italie antigenni test je platny 48 hodin, coz nebylo respektovano ridicem.Odmitl vzit meho otce do Italie a nechal ho v noci venku v mrazu cekat na prvni ranni spoj di mista bydliste, coz mi pripada nelidske, zvlast, kdyz mel platny negativni test.


Požadované řešení

Vraceni jizdneho, cena testu, odskodneni neuskutecnene dovolene atd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 13:46, před 3 lety

Pokud pořadatel zájezdu, resp. dopravce (to ze stížnosti není možné přesně dovodit) odmítne spotřebitele dopravit na místo určení, musí k tomu mít zákonný nebo smluvní důvod. Z toho, jak splnění podmínek pořádání zájezdu, resp. podmínek přepravy, popsal spotřebitel nám nevyplývá, že by nějaká podmínka byla nesplněna. Pokud spotřebitel podmínky splnil, je odmítnutí jeho přepravy nelegální.

Neposkytnutou dopravu (resp. zájezd) může spotřebitel reklamovat. Tento krok je nutné provést bezodkladně. Reklamaci je možné uplatit jak osobně na pobočce dopravce, tak i na dálku. Vedle toho může spotřebitel požadovat také náhradu škody, která mu byla v důsledku neposkytnuté dopravy způsobena (tento nárok spotřebiteli plyne z § 2913 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:59, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.