Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už po čtvrté mi firma Edenred poslala peníze na špatnou stravenkovou kartu. I když jsem to řešil už po prvním poslání na špatnou kartu a bylo řešeno i to, že mi přepíší sériové číslo na kartě, aby se chyba neopakovala, tak opět se to opakuje. Po zavolání na zákaznickou linku mi je řečeno, že můžou jen poslat stížnost někam kdo ví kam a čekat. To není normální. Čekat na peníze, které jsem si odpracoval. Pak čekám další týden na nějakou odpověď a další týden na převedení peněz na aktuální kartu. To, že je někdo v kanceláři líný a neumí zadat platbu a udělat si v tom pořádek neznamená, že já budu na tomhle škodný. Hádám, že u zaměstnanců pro firmu Edenred se nestává, že by jim někdo neposlal výplatu nebo nějaké poukázky. Tak proč je někdo tak hloupý a udělá to čtyřikrát po sobě? Prostě po tomhle kroku to udělám tak, že si zjistím co všechno firma porušila a poženu to nahoru. Protože tohle je spolehlivá firma s neschopnými lidmi.
Aktualizování sériového čísla karty
Pokud by se to stalo jednou nebo dvakrát, nechám to být. Ale čtyřikrát po sobě už je hodně. Požaduji náhradu za to, že musím čekat na peníze co mi právem náleží. A to takovou náhradu, že buď se mi pošle od člověka, který je neschopný nějaká omluva a nebo finanční částku z jeho výplaty. Ať ví, jaké je to, když posílá peníze špatně a pak na tom jsou někteří lidé škodný.
|
Tweet |
Stravenky jsou benefitem, na který zaměstnanec nemá nárok ze zákona. Jde o něco, co je mu zaměstnavatelem poskytováno na základě buď přímo pracovní smlouvy, anebo (a tak je tomu častěji) na základě vnitřního předpisu nebo kolektivní smlouvy.
Není rozhodné, v jaké konkrétní podobě jsou stravenky zaměstnanci poskytovány, zda v klasické papírové formě, anebo v nějaké formě kreditu na bezkontaktní kartě apod.
Zaměstnavatel je odpovědný za to, že stravenky budou zaměstnanci, kterému na ně vznikl nárok, včas a řádně předány. Využívá-li za tímto účelem zaměstnavatel třetí osobu, která tyto povinnosti neplní, jde to k tíži zaměstnavatele.
Jelikož se jedná primárně o problematiku pracovního (a ne spotřebitelského) práva, doporučujeme stěžovateli, aby se s výtkou obrátil nejen na společnost, ale i na zaměstnavatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.