Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 7.11.2021 jsem vytvořil objednávku č. 3252780395, kdy 8.11.2021 mi v čase 08:51 hodin bylo zasláno potvrzení o odeslání objednávky přepravci. Dne 12.11.2021 jsem začal sledovat zásilku a zjistil jsem, že zásilka ještě nebyla přepravci předána. Z mé strany následoval telefonický kontakt společnosti Lidl, kdy mi bylo sděleno, že je nějaký problém a budu kontaktován. 15.11.2021 jsem odpoledne opět volal já, jelikož se mi nikdo neozval a dozvěděl jsem se, že nějaké věci jedou ze zahraničního skladu, což jsem nechápal, jelikož měla být objednávka již předána dopravci... Každopádně mi bylo sděleno, že 16.11.2021 uplyne jakási devíti denní lhůta a budu kontaktován ze strany Lidlu. 16.11.2021 mi v 08:02 hodin byl zaslán email s přijetím vratky. Nechápu jak mohu vrátit to co neobdržel ani dopravce ani já... Pro jistotu jsem se opět podíval na sledování zásilky a do současné chvíle Česká pošta balík NEPŘEVZALA od společnosti Lidl.
objednávka č. 3252780395
O zboží mám stále zájem, problém nastává v jeho časté nedostupnosti.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Sedláku, mrzí nás technické komplikace, které u Vaší objednávky nastaly. Bližší informace má k dispozici výhradně náš zákaznický servis, odpovědní kolegové Vám již vyjádření poskytli. Pokud zboží bylo přijato jako vrácené v našem logistickém centru, obdrží zákazník e-mailem potvrzení o přijetí vrácené zásilky. Byla-li objednávka předem hrazena, budou Vám peníze vráceny automaticky zpět na Vaši platební kartu. Máte-li o zboží stále zájem, je třeba si vytvořit novou objednávku, z technických důvodů nelze z naší strany zboží opětovně zaslat, byť bychom Vám rádi vyhověli. V případě, že s Vámi naše příslušné oddělení ještě něco řeší, prosíme Vás o strpení. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit, avšak jakmile bude Váš požadavek vyřízen, v nejkratším možném termínu se Vám ozvou. Za komplikace spojené s objednávkou se Vám znovu omlouváme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Jelikož se jedná o produkty pro těhotné tak nemám takový luxus jako čas čekat až ze sebe vysoukáte nějaké řešení a slovem pardon si u mě nijak nepolepšíte. Ba naopak se ukazujete jako opravdu totálně neschopný obchod s neschopným personálem. Nějaká VAŠE CHYBA mě nezajímá a já trvám na dodání objednaného zboží na což mám nárok.
Prosíme Dtest o uzavření, takovéto záležitosti řeší výhradně odpovědní kolegové ze zákaznického servisu, kam se již sám zákazník obrátil, jak uvedl. Kompetentní kolegové situaci dle jeho slov řeší. Více, než jsme již k této nemilé skutečnosti uvedli, nemáme možnost sdělit, nemáme zde tento typ informací k dispozici atd. Děkujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Prosíme Dtest o uzavření, takovéto záležitosti řeší výhradně odpovědní kolegové ze zákaznického servisu, kam se již sám zákazník obrátil, jak uvedl. Kompetentní kolegové situaci dle jeho slov řeší. Více, než jsme již k této nemilé skutečnosti uvedli, nemáme možnost sdělit, nemáme zde tento typ informací k dispozici atd. Děkujeme. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Vzhledem k vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.