Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
V neděli 14.11.21jsem byl na nákup Penny Market Odolena Voda, alkohol byl nacpaný tam kde nepatří, cenovky vůbec tam nebyla, když jsem se zeptal prodavač, mi odpověděl:
Cenovky jsou tam ,že mám koukat, cenovky byly tam ale až na jiná strana, v jiným regálu!!!
Ten obchod z den na den je horší, před tím taky byly takové věci, ale od 2 měsíců je prostě strašně.
Napravení tyto věci,a zaměstnanci musejí se chovat trochu slušně.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.