Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Vážená paní, vážený pane,
ačkoliv byly okolnosti velice nepříjemné, rozhodla jsem se na Vás obrátit s nespokojenou zkušeností.
V neděli 14.11. 2021 jsem jela Vaším spojem 17:50 z Prahy do Olomouce a nešťastnou náhodou náš spoj srazil člověka u Kolína. Samozřejmě chápu zpoždění a vyšetřování kolem toho, akorát mi nepřišlo adekvátní chování jedné slečny z personálu. Přišla se nás zeptat, zdali bychom chtěli objednat náhradní spoj, abychom se mohli dopravit do cíle cesty a po 5s, kdy jsme nechápali, proč se nás ptá na tak hloupý dotaz (jistě, že tam nechceme sedět ve vlaku celý večer), začala hulákat.
Spíše mě ale znepokojila skutečnost, že po zaplacení tarifu Relax, jsem už neměla místo v náhradním vlaku a samozřejmě jsem přišla i o možnost občerstvení.
Děkuji předem za Váš čas.
Dvořáková N.
spoj č. 1017 z Prahy hl.n. v 17:50; mé č. jízdenky 1532896378
Byla bych velice ráda, pokud byste mi nabídli slevu na další jízdné nebo vrátit určitou sumu z jízdenky.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.