Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
již opakovaně mi nebyl vydán balík na parcelshopu ve Znojmě na ulici Kollárova, přesněji v obchodě Drogerie outlet. Paní je velmi neochotná, chaotická a nemá přehled o zásilkách. Platba je možná pouze v hotovosti a paní si ještě užívá, když může zákazníkovi zkusit vrátit méně peněz, než má. Touto cestou bych Vás ráda poprosila o kontrolu výdejního místa, které vrhá špatné světlo na řetězec PPL. Děkuji.
Kontrola výdejního místa. Změna k lepšímu. Větší organizovanost majitelky, která si nemůže dovolit říct, že balík nevydá, i přesto, že ho někde má, jen ho v chaosu není schopna najít.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.