Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5380Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2014, před 10 lety

Antonín Hruška

Znění stížnosti

Po zaplacení první částky,přišla další upomínka,že nenám zaplaceno a ještě navíc účtují poplatek za prodlení,balné a zboží mi nebylo dodáno.


Požadované řešení

Vrátit peníze a žádné další upomínky.Zboží nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 15:25, před 10 lety

Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že zboží bylo spotřebiteli dodáno. Spotřebiteli doporučujeme, aby tuto skutečnost písemně namítnul a zároveň společnost upozornil, že si nepřeje, aby mu bylo zasíláno další plnění. Pokud byl v telefonickém hovoru poskytnut souhlas se zpracováním osobních údaje, lze tento souhlas písemně odvolat. Zásilku doporučujeme poslat doporučeně, nejlépe s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.