Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po zaplacení první částky,přišla další upomínka,že nenám zaplaceno a ještě navíc účtují poplatek za prodlení,balné a zboží mi nebylo dodáno.
Vrátit peníze a žádné další upomínky.Zboží nechci.
|
Tweet |
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že zboží bylo spotřebiteli dodáno. Spotřebiteli doporučujeme, aby tuto skutečnost písemně namítnul a zároveň společnost upozornil, že si nepřeje, aby mu bylo zasíláno další plnění. Pokud byl v telefonickém hovoru poskytnut souhlas se zpracováním osobních údaje, lze tento souhlas písemně odvolat. Zásilku doporučujeme poslat doporučeně, nejlépe s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.