Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53806Vstupenky za vouchery, kterým končí platnost na konci roku 2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2021, před 3 lety

Martina Paldrychová

Znění stížnosti

Vyměnila jsem z důvodu zrušeného představení Sestra v akci vstupenky (2x990Kč) za vouchery, kterým končí platnost na konci roku 2021. Tyto vouchery nelze za žádné vstupenky vyměnit, neboť společnost Ticket Art je v insolvenci a žádné vstupenky nyní nenabízí.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 10:38, před 3 lety

Každý voucher má svou určitou hodnotu vyjádřitelnou v penězích. Vlastností "komerčních" voucherů je pak obvykle to, že propadají, nejsou-li vyčerpány ve lhůtě, která je k čerpání určena.

Pokud po lhůtu (resp. po její určitou, značnou část), která je k čerpání voucheru určena, nelze voucher čerpat, má spotřebitel dle našeho názoru nárok na to, aby mu byly vráceny peněžní prostředky, neboť ze strany společnosti se v takové chvíli nejedná o nic jiného, než o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel vrácení peněz vymáhat po společnosti standardní cestou, tedy prostřednictvím upozornění, popř. předžalobní výzvy a následně prostřednictvím žaloby k civilnímu soudu.

Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2022 16:09, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.