Společnost


Ubuy Co.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53808Dilci zasilani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2021, před 3 lety

Vladimir Kren

Znění stížnosti

Objednal jsem u spolecnosti v jedne objednavce tri kusy zbozi, ktere mely dojit v jedne zasilce. UBUY to poslala ve trech zasilkach, takze bylo treba platit 3x clo a poplatky, coz je 650 kc za 1 zasilku. Prvni zasilka byla avizovana jako kompletni, takze byly procleny vsechny tri kusy, dalsi zasilky bylo treba proclit znovu. NAkonec byla finalni cena asi 4x nasobna a vubec se nevyplatila. Varuji pred touto hnusnou praktikou.


Požadované řešení

Dodat vsechno najednou, jak bylo objednano nebo pri neschpnosti dodani vratit penize za nedodane.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2021 17:05, před 3 lety

Při objednávkách ze zemí mimo EU je nutné počítat s tím, že zboží bude muset projít celním řízením.

Pro správné posouzení je velmi důležité, v jaké měně spotřebitel platil, v jakém jazyce byl e-shop, z něhož si zboží objednával, a zda je mezi nabízenými možnostmi dodání i možnost dodat zboží do ČR. Pokud by šlo o e-shop, který umožňoval platby v CZK, zároveň byl v českém jazyce a umožňoval "bez dalšího" dodání do ČR, velmi pravděpodobně se na celý případ uplatní české právo [čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Řím I.]

V tomto případě se jedná o zahraniční subjekt, nicméně se zaměřuje na české spotřebitele - má českou jazykovou mutaci serveru, ceny uvádí také v korunách a dodává do ČR. Z tohoto důvodu je pro danou věc klíčové české právo.

Dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku je povinností prodávajícího dodat zboží spotřebiteli na místo, které si mezi sebou sjednají. Tzn. je-li jako místo předání sjednáno bydliště spotřebitele, musí tam prodejce zboží dodat. Dále je prodejce povinen spotřebitele informovat o ceně zboží včetně všech daní a poplatků. Spotřebitel není povinen platit takové poplatky (byť jde o celní poplatek), na které ho prodejce jasně a dopředu neupozornil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 14:44, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 11:06, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.