Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 23.12 bez jakýchkoliv informací a povolení ode mne z mého účtu odebrána částka 2247 Kč. Proto požaduji vrácení peněz do 10 dnů na můj účet, v opačném případě se budu muset přidat k hromadné žalobě.
Petr Kulich
Vráceníčástky 2247Kč na můj účet
|
Tweet |
Pokud došlo ke stržení částky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno. Pokud však mezi stranami bylo sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
User ID: 8a759ed64573f4e4b0f76c66
User email : kuldasovi@seznam.cz
Dobrý den.
Uvedený případ byl již předán k řešení vymáhací společnosti.
Vaše stížnost byla tudíž předložená dané společnosti, která na ni bude také reagovat, v opačném případě ji můžete kontaktovat přímo, a to prostřednictvím emailové adresy: M.Adam@de.intrum.com.
Za uvedený případ již nejsme odpovědní.
S pozdravem,
v zastoupení
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.