Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
tímto Vás žádám o okamžité vymazání všech mých osobních údajů z Vašich databází.
Zároveň odstupuji od případné smlouvy a žádám o okamžité ukončení zasílání případných reklamních nabídek nebo produktů.
Nemám zájem být Vaši registrovaným zákazníkem. Již jsem to sdělovala na Vaší telefonní lince!
Praktiky Vaší firmy považuji za nekalé a nedostala jsem žádnou první upomínku.
Děkuji.
Eva D.
Požadavek na zaplacení dlužné částky a administrativního poplatku ve výši 119Kč, bohužel není uvedeno za co
Prosím firmu o písemné potvrzení ohledně okamžitého ukončení jakýchkoliv kontaktů se mnou a vymazání mých veškerých dat z databáze.
|
Tweet |
Předně spotřebitele upozorňujeme, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Vzhledem k tomu, že jsme jen zprostředkovatelem komunikace, nelze přes tuto platformu odstoupit od smlouvy. V uvedeném případě ale spotřebitel informoval i společnost (prostřednictvím e-mailu), tudíž by odstoupení od smlouvy mělo proběhnout bez dalších komplikací.
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Domalípová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris odeslanou prostřednictvím našich webových stránek dne 24.3.2021. Následně byl produkt zaslán na Vaši adresu. Součástí balíčku byla také složenka pro úhradu poštovného a balného ve výši 49,- Kč. Bohužel po kontrole našich záznamů bylo zjištěno, že úhrada nebyla na našem bankovním účtu připsána. Upozornění na dlužnou částku bylo naší společností odesláno několikrát, nejspíš Vám ho tedy nedoručila Česká pošta. Omlouváme se za způsobené potíže. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.