Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53823Stížnost na opakované nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2021, před 3 lety

Petr Čermák

Znění stížnosti

17.11 2021

Znění stížnosti

Objednal jsem si květiny u společností pokojovky.cz 9.11.2021, které mi poslali prostřednictvím DPD private na můj email,že balík se předal DPD společností.Balíček mě společností měli doručit 11.11.2021 mezi 13:23-14:23,bohužel jsem nebyl doma a předpokládal jsem že mě kurýr do schránky,hodí uloženku abych si balíček mohl vyzvednout,nestalo se tak,jsem jsem si přes Váš web nastavil jiné datum doručení což bylo 16.11.2021. Přišla mi sms že 16.11.2021,mi balíček doručí mezi 11:35-12:35 a balíček mi nepřišel.Dnes 17.11. mi přišla nová sms že mi balíček doručí mezi 14:01-15:01 a opět nikdo nepřijel. Prosím o vysvětlení.Děkuji . Petr Čermák.


Požadované řešení

Prosím o nápravu dodání, ale vzhledem k tomu, že v balíčku byl drahé orchideje,nemůžu mít jistou zda budou v pořádku. Petr Čermák


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 08:40, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 11:41, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 16:03, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.