Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, vždy jsme byli s produkty a nákupy v Lídlu velice spokojeni, ale teď během jednoho měsíce se nám už třikrát stalo, že balené maso dost zapáchalo. Stalo se to v Brněnských prodejnách. Tudíž bychom chtěli na toto upozornit, aby se to dále nestávalo.
Prosíme o dodržování postupů při balení.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, paní Žáková, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Abychom mohli situaci řešit, obraťte se prosím s tímto svým upozorněním přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové následně Vaši zpětnou vazbu předají na oddělení, kde se kvalitou výrobků zabývají. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.