Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#5383Pokuta za stěhování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2014, před 10 lety

Jarda Lesman

Znění stížnosti

Máme uzavřenou smlouvu se společností Bohemia Energy, cca od léta 2010 na dobu neurčitou a dne 1.12 jsme se stěhovali do zcela nového bydliště.
Díky digitalizaci katastru nemovitostí stále nedošlo k odhlášení trvalého místa pobytu, ačkoliv žijeme už v jiné lokalitě.

Nový majitel nemovitosti odmítá společnost Bohemia Energy a společnost nám chce naúčtovat poplatek 6000 Kč za odstoupení od smlouvy. Zráoveň jsme uhradili za poslední dva měsíce inkaso, přišla nám upomínka 2 000 Kč a stále jsme zákazníky.


Požadované řešení

Chtěl bych ukončit smlouvu bez jakýchkoliv sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2015 14:58, před 10 lety

Pokud je smlouva uzavřena na dobu neurčitou, spotřebiteli je v obchodních podmínkách dáno právo smlouvu vypovědět. Jelikož se jedná o realizaci práva, nelze s jeho výkonem spojit požadavek na úhradu pokuty. V takovém případě by připadala do úvahu úhrada skutečných nákladů spojených s odpojením. Spotřebitel ale uvádí pojem odstoupení od smlouvy, které je možné realizovat pouze za určitých okolností. K tomuto uvádíme, že projev vůle spotřebitele je nutné posuzovat dle obsahu. Vzhledem k tomu, že nám není známo, o co společnost svůj nárok opírá a nemáme k dispozici obchodní podmínky, které jsou součástí smlouvy, nemůže se k poplatku více vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2015 15:20, před 10 lety

Dobrý den pane Lesmane,

oznámení o stěhování klientky bylo společnosti doručeno dne 7.1.2015, žádost byla řádně předána na příslušné oddělení. Následně bude klientka řádně informovávána.

Více informací o průběhu zpracování samozřejmě rádi poskytneme přímo klientce prostřednictvím naší zákaznické linky (840 10 10 10).

S ohledem na skutečnost, že na zákaznickém účtu klientky nefigurujete jako oprávněná osoba, nemůžeme Vám k dané situaci poskytnout více informací.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem,

BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.3.2015 23:00, před 10 lety


Jarda Lesman

Hodnocení:

Komentář: Vyřešeno, žádný stornovací poplatek jsme nakonec neplatili. Platili jsme sice ještě zálohy za leden, nicméně přeplatek nám prý bude vrácen.

Jsme přihlášen přes FB, kde není uvedeno mé skutečné příjmení.