Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53833Neoprávněný vyber

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2021, před 3 lety

David Štefka

Znění stížnosti

Někdo z téhle služby. Mne dnes 18.11.2021 provedl transakci ve výši 2388,00 kč
Platba byla provedena přes online platby.
Při čemž žádné služby od téhle ani podobné firmy nečerpam.


Požadované řešení

Tímhle bych chtěl zrušit údajně služby, zjistit z jaké stránky to údajně je. A popřípadě odstranit účet z té stránky.
A dostat potvrzení o zrušení téhle nepříjemnosti.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 13:05, před 3 lety

Online Services Intermax, Schindellefi, CH který uvedl spotřebitel jako subjekt spadá pod společnost pod IntermaxGroup AG. Z tohoto důvodu jsme jako subjekt označili právě společnost IntermaxGroup.

Společnost IntermaxGroup AG je provozovatelem internetových seznamek. Poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel musí být před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.

Společnost IntermaxGroup AG provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby. Jelikož ze stížnosti neplyne, zda spotřebitel se společností uzavřel smlouvu, nebo nikoliv, odkazujeme ho tímto naše vyjádření zveřejněná u tohoto subjektu na stránce VašeStížnosti.cz. Skutkový stav většiny stížností je obdobný.

Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost danou částku vymáhat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce zpětné platby, neboli chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Společnost uvádí, že se v případě problémů či dotazů lze obrátit na e-mailovou adresu cz@help-dating.com.

Přestože si spotřebitel není vědom toho, že uzavřel smlouvu, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (mimo rozporování jeho existence i) vypovědět. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 15:59, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:53, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.