Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl sem se zeptat automat mi sebral 5500 Kč a vůbec nevim jak je to možné prohrát takovou sumu, byl bych rád kdyby ste mi stím pomohli, protože takovou částku prohrát aniž bych něco vyhrál to se mi zdá celkem směšné.
Mystery joker
Byl bych rád kdyby ste mi buď vrátili peníze nebo se situace nějak řešila, děkuju moc.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se jedná o hazardní hru, není možné garantovat jakoukoliv výhru. Přestože lze vypočítat pravděpodobnost výhry, nelze se spoléhat na to, že hráč skutečně vyhraje.
Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k porušení pravidel či zákona, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.