Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přišla složenka na 119,- Kč, z toho 49 Kč za neuhrazenou fakturu, přitom jsem nic neodebrala a administrativní poplatek 70,- Kč.
Po zaslání na jejich email, přišla pouze automatická odpověď, že se snad tím budou zabývat do týdne, ale to už mám po splatnosti té složenky.....
Aby mi zaslali oficiálně, že jim nic nedluzim....to by mi stačilo
Ale jak zde vidno nejsem první a jediná, bylo by dobré jim to zatrhnout....
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Gromanová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost obdržela dne 25.5.2021 objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky jsme produkt zaslali na Vaši adresu. Balíček byl odeslán s doručením do poštovní schránky. Součástí byla také složenka na úhradu poštovného a balného ve výši 49,- Kč. K dnešnímu dni však tato úhrada nebyla připsána na náš bankovní účet a systém tedy odeslal upozornění na dlužnou částku, jelikož zásilka ani nebyla vrácena zpět k nám. V případě, že jste produkt neobdržela nebo jste ho již uhradila (v tom případě bychom potřebovali doložit kopii výpisu z účtu, abychom mohli platbu dohledat), informujte nás prosím. Následně budeme moci sjednat nápravu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkuji za řešení, momentálně řeším přímo se společností, která už začala komunikovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: