Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, chtěla bych touto cestou vyjádřit svoji stížnost na neochotu a aroganci pošty při vyřizování situace, která nastala její vinou. Dne 15. 11. 2021 jsem obdržela SMS s informací, že si mám v balíkovně Jihlava SAZKA Tabák Masarykovo nám. vyzvednout připravenou zásilku. Paní v balíkovně mně požádala o kód, který jsem ale bohužel neobdržela, přesto, že zásilka nebyla na dobírku. Paní v balíkovně mi doporučila, abych kontaktovala DEPO v Heruškových Dvorech a požádala je o zaslání kódu. To jsem opakovaně činila, bohužel služba je zpoplatněná, mluví k vám automat ale zaměstnaci asi nemají čas telefony zdvihat. Kontaktovala jsem proto zákaznickou linku pošty. Chytrá paní mi sdělila, že paní z balíkovny je povinna v těchto případech si o kód sama DEPO požádat. Opět jsem tedy navštívila balíkovnu, paní jsem informovala o jejích povinnostech, vydání balíčku se ovšem nekonalo. Paní v balíkovně si stála na svém, prý je to moje povinnost jí kód předložit. Vytočila jsem opět info linku pošty a po 20ti minutách jsem se konečně dovolala. Chytrá paní mi opět odrecitovala, že si paní z balíkovny musí kód vyžádat. Předala jsem tedy hovor paní z balíkovny, aby si celou věc mohly lépe vysvětlit. Ale opět žádné uspokojení. Paní z balíkovny odmítla volat na placenou linku, já už také odmítám volat někam, kde snad lidi ani telefony nezvedají. Přesto bych ráda dostala svůj zaplacený balíček. Co s tím??? Na koho se mám tedy obrátit, abych se dočkala zaplacené zásilky a služby za její hladké dodání. Příště bych si snad mohla pro ten balíček dojet přímo k dodavateli a pořád by mě to vyšlo levněji a hlavně bez nervů.
NB6301056587F
Dostat svůj balíček.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.