Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V prodejně Kroměříž jsme zakoupili na vánoční pečení 2 lahve 0,5 l Tuzemák Božkov, ovšem až doma jsme následují víkend zjistili, že se jedná o mandlový a ne originál. Následující den jsme chtěli provést výměnu nebo vrácení. Podle nějakého vnitřního předpisu prý nelze alkohol nad 15% vrátit jiný den, než den nákupu! Jaký to má smyl nikdo nedokázal vysvětlit. Cokoliv se vrátit dá do několika dnů, ale pouze a jenom alkohol nad 15% NE! Chápe to někdo?
Navíc byla akční cena 89,90, ale označení že se jedná o více příchutí chybělo!
Tuzemák Božkov 0,5l
Vrácení nebo výměna za originál, bez příchutě mandle!
|
Tweet |
Spotřebitel má při distančním prodeji právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Tato možnost se ale nevztahuje na osobní prodej, kdy má spotřebitel možnost prohlédnout si zboží, které kupuje. Ze zákona tedy prodávající není povinen zboží přijmout od spotřebitele zpět, ani jej vyměnit. Jestliže prodávající tuto variantu umožňuje, jedná se o nadstandart oproti zákonné úpravě a společnost tak má možnost určit si vlastní podmínky vrácení/výměny.
Možnost vrácení zboží, případně jeho výměny je ze zákona možná u reklamace, ale k ní zde nebyl dle našeho názoru důvod.
Co se týká označení zboží, prodávající má povinnost zboží řádně označit včetně ceny. Jestliže zboží nebylo řádně označeno, je možné se obrátit na dozorový orgán, kterým je v této oblasti Česká obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: