Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#53841Nelze vrátit ani vyměnit alkohol v originálním neporušeném balení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2021, před 3 lety

Jedlička Jiří

Znění stížnosti

V prodejně Kroměříž jsme zakoupili na vánoční pečení 2 lahve 0,5 l Tuzemák Božkov, ovšem až doma jsme následují víkend zjistili, že se jedná o mandlový a ne originál. Následující den jsme chtěli provést výměnu nebo vrácení. Podle nějakého vnitřního předpisu prý nelze alkohol nad 15% vrátit jiný den, než den nákupu! Jaký to má smyl nikdo nedokázal vysvětlit. Cokoliv se vrátit dá do několika dnů, ale pouze a jenom alkohol nad 15% NE! Chápe to někdo?
Navíc byla akční cena 89,90, ale označení že se jedná o více příchutí chybělo!


Produkt

Tuzemák Božkov 0,5l


Požadované řešení

Vrácení nebo výměna za originál, bez příchutě mandle!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 09:42, před 3 lety

Spotřebitel má při distančním prodeji právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí zboží. Tato možnost se ale nevztahuje na osobní prodej, kdy má spotřebitel možnost prohlédnout si zboží, které kupuje. Ze zákona tedy prodávající není povinen zboží přijmout od spotřebitele zpět, ani jej vyměnit. Jestliže prodávající tuto variantu umožňuje, jedná se o nadstandart oproti zákonné úpravě a společnost tak má možnost určit si vlastní podmínky vrácení/výměny.

Možnost vrácení zboží, případně jeho výměny je ze zákona možná u reklamace, ale k ní zde nebyl dle našeho názoru důvod.

Co se týká označení zboží, prodávající má povinnost zboží řádně označit včetně ceny. Jestliže zboží nebylo řádně označeno, je možné se obrátit na dozorový orgán, kterým je v této oblasti Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.12.2021 14:32, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:33, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2022 20:40, před 3 lety


Jedlička Jiří

Hodnocení: