Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#53849Objednané zboží nedorazilo a nechtějí vrátit peníze.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2021, před 3 lety

Adam Chlumecký

Znění stížnosti

Bacha na tuto společnost!!!

3.11. jsem objednal zboží online u této společnosti a ani po více než dvou týdnech nedorazilo. Ani žádné vyrozumění o zpoždění. Obrátil jsem se na společnost přes e-mail a "děsně milá" paní M. B. mě napsala, že jednu položku z objednaného zboží nemají skladem (Přistýlka Aloe Vera Velikost:140x190 cm SKU:110070379) a že si mám počkat další týden/ny..

Tato velmi arogantní dáma se snažila vymanévrovat z problémů - že prý neni schopna ověřit zda byl produkt skladem v době mé objednávky. Ale já to mám černé na bílém v přijaté zprávě o objednání.

Při objednání zboží bylo psáno PRODUKT SKLADEM, dodání do 7 dnů. To by znamenalo doručení do 10.11. Dnes je 19. 11. a zboží nikde! Kdybych se neozval já tak by mi nejspíš nedali vědět nikdy.

Požádal jsem o okamžité vrácení částky na účet a paní mi odvětila ať si opět počkám! a to dalších několik dnů. Jenže mě už došla trpělivost a obávám se, že společnost peníze nevrátí.


Produkt

Přistýlka Aloe Vera 5 zón 4+1 Velikost: 140x190 cm SKU: 110070379 (mimo jiné)


Požadované řešení

Žádal jsem o určitou kompenzaci kvůli následným problémům nedodání zboží. Nic adekvátního tomu nenabídli. Tudíž žádám okamžité vrácení částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 10:23, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Při distančním prodeji je navíc možné odstoupit i před převzetím zboží, což spotřebitel udělal. Takové odstoupení se řídí stejnými podmínkami jako odstoupení při nedodání (viz výše).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 16:48, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:47, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.