Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#53853O2 Pods bez záruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2021, před 3 lety

Aleš Brzoň

Znění stížnosti

Dobrý den,

v rámci letošní vánoční akce O2 za každou zakoupenou věrnostní službu klientům nabízí na vybrané produkty slevu 1000Kč. Jedním z takovýchto produktů jsou O2 Pods - sluchátka-špunty do uší.
Z běžné prodejní ceny 1.299Kč pak po věrnostní slevě stojí 299Kč.
Co je ale na tom zarážející je fakt, že O2 sluchátka O2 prodává bez záruky, ale klient si za dalších 99Kč může připlatit za službu jejich výměny po dobu 1 roku, pokud se porouchají.
Koupím-li si sluchátka bez dodatečných 99Kč, pak si myslím, že dochází k porušování zákona, který stanoví, že na každý výrobek bez závad (na nichž by se obě strany shodly) se vždy vztahuje záruka 24 měsíců. O2 mě výrobek prodalo jako výrobek bez vady. Dodatečný poplatek substituující záruku by mohlo být chápáno obdobně jako u Alzy, která za určitý poplatek umožní vyměnit vadný výrobek okamžitě, tj. bez otálení. Tuto službu - okamžitou výměnu u O2 lze však chápat jinak. Toto není urychlení reklamace, toto je jen časově na polovinu zkrácená garance s nutným dodatečným 25% cenovým příplatkem.
Je toto jednání O2 správné dle zákona?

Děkuji za odpověď

Ing. Aleš Brzoň


Produkt

O2 Pods - sluchátka do uší


Požadované řešení

Zodpovězení dotazu, návrh na vypořádání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 11:16, před 3 lety

Bohužel se nám nepodařilo dohledat podmínky, podle kterých by záruka neměla být poskytována. Vzhledem k tomu, že se jedná o zákonem zaručené právo spotřebitele, není možné spotřebitele tohoto práva zbavit ani výměnou za výraznou slevu.

Protože se nám dané ustanovení nepodařilo dohledat, domníváme se, že šlo o špatnou interpretaci ze strany spotřebitele. Jestliže by tomu tak nebylo, jednalo by se dle našeho názoru o porušení zákona ze strany prodávajícího, neboť by zkrátil spotřebitele na jeho právech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:49, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2022 14:40, před 3 lety

Hezký den,

služba okamžitá výměna je doplňkovou službou, kterou lze ke sluchátkům využít. Díky tomuto má zákazník po poškození sluchátek k dispozici ihned nové a na nic se nečeká. Ve chvíli, kdy zákazník toto nemá a poškodí se mu sluchátka, posílají se do standardně do reklamace - do servisu, který má na řešení 1 měsíc.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 14:34, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:51, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.