Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím vás o radu/pomoc. Registrovala jsem se na seznamce Be2, platba byla stržena z platební karty 3x. Věc jsem řešila stížností u Be2 (bez reakce) a reklamací u banky (2 platby) a zablokováním platební karty z obavy, aby si nestrhávali další platby. Be2 po mě začali vymáhat jakýsi dluh. Ale na mém bankovním účtu platba za členství vypadala odepsaná, proto jsem věc neřešila. Do 14denní zákonné lhůty jsem Be2 poslala e-mailem Žádost o odstoupení od smlouvy. Be2 nadále zasílali platební upomínky. Po komunikaci s bankou jsem zjistila, že mou reklamaci banka vyřídila v můj prospěch (2 platby neoprávněně stržené společností Be2 mi vrátili - připsali zpět na účet), ale vrátila se i třetí platba – 15 dnů po jejím odečtení z platební karty byla stornována (nevím proč, na můj pokyn to nebylo) a vrátila se mi. Deset dnů poté jsem e-mailem požádala Be2 o potvrzení, že společnosti nic nedlužím, a pokud ano, tak jsem žádala konkrétní vyčíslení kolik mám doplatit (a to i přes to, že Be2 několikrát porušili obchodní podmínky a můj účet fungoval pouze cca 3 hodiny). Odepsali, že jim mám uhradit celou částku za členství plus poplatky a že si své členství budu moct de facto "užít" celou dobu, na kterou bylo objednáno (půl roku). Ale já od smlouvy v zákonem dané lhůtě odstoupila a o členství již po problémech s nimi opravdu nemám zájem. Jak mám postupovat a jak věc uzavřít, aby mi nehrozili vymáháním dluhu? Dodávám, že pokud by si Be2 nestrhla další platby, k blokaci karty by nikdy nebyl důvod. Na čí straně je chyba? Mám podezření, že společnost přesně cílí na konkrétní skupinu osob a zneužívá osobní údaje, které jí jsou při registraci poskytnuty.
seznamka
Návrh řešení, jak věc ukončit - jsem ochotná zaplatit za členství, které trvalo 14 dnů (i když jsem výpověď podala dříve), ale přijde mi nesmyslné platit jim členství za půl roku + poplatky kvůli tomu, že jim platba nedošla, protože jsem byla nucena zablokovat si platební kartu kvůli tomu, že se pokusili ukrást mi z ní peníze.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je zákazník kdykoliv oprávněn vypovědět bezplatný smluvní vztah, který je uzavřen registrací, a to bez uvedení důvodu potvrzením linku ”Deaktivovat profil” v sekci ”Nastavení” na webových stránkách nebo v aplikaci be2. Odinstalací aplikace be2 bez deaktivace profilu nedojde k ukončení bezplatného smluvního vztahu.
Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: +420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Zpoplatněný smluvní vztah nelze vypovědět pouhým vymazáním profilu. Jestliže zákazník vymaže svůj profil, zůstane tím zpoplatněný smluvní vztah nedotčený.
Pokud není zrušení členství možné přímo skrze profil spotřebitele, doporučujeme spotřebiteli, aby zaslal písemnou výpověď na výše uvedenou adresu.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.