Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5386Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2014, před 10 lety

Tomáš Chovanec

Znění stížnosti

U tohohoto pána jsem si obědnal zboží a zaplatil do ted nemám ani zboží a ani peníze!!!!!!Nejvíce mi vadí že nekomunikuje.


Produkt

Kulma Babyliss PRO BAB 2665E


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:32, před 10 lety

V případě, že zboží nebylo v rámci uzavřené kupní smlouvy dodáno, má kupující právo dle § 1978 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení - nedodání zboží ve sjednané lhůtě, ani ve lhůtě dodatečně stanovené. Pokud tak již kupující učinil, má právo na vrácení peněz. Lhůtu pro vrácení peněz je třeba v odstoupení určit. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Pokud podnikatel již nekomunikuje, doporučujeme vést komunikaci písemně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2015 13:13, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu zboží bylo dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.