Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.1.2020 byly bankovním převodem zakoupeny od TICKERT ART PRAHA vstupenky do Hudebního divadla Karlín na představení ČAS RŮŽÍ na 15.05.2020 na 19:00hodin.
Bylo zakoupeno 7ks vstupenek za 990,-Kč/kus tedy 6930,-Kč celkem
Představení nebylo odehráno v daném termínu a jiný náhradní termín nebyl nabídnut s tím, že peníze budou vráceny, což se do dnešního dne nestalo (19.11.2021).
V této stížnosti nebylo zatím nic uděláno.
vstupenky koupené v předprodeji u TICKET ART PRAHA s.r.o., ČAS RŮŽÍ na 15.05.2021, divadlo Karlín
Prosím vrátit investované peníze t.j. 6930,- kč
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o tzv. bezdůvodné obohacení. Dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Ovšem musíme upozornit spotřebitele na skutečnost, že společnost podala návrh na tzv. mimořádné moratorium. Nicméně vzhledem k vyjádření společnosti Ticket Art Praha, s.r.o. dostupném zde: https://vstupenky.ticket-art.cz/, by měly být veškeré dluhy společnosti vůči divadlům a pořadatelům akcí uhrazeny.
Doporučujeme vám přesto kontaktovat daného pořadatele a tuto informaci si u něj ověřit a případně si vyjasnit podrobnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.