Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53862Vrácení peněz za neodehrané představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2021, před 3 lety

Libor Janoš

Znění stížnosti

Dne 2.1.2020 byly bankovním převodem zakoupeny od TICKERT ART PRAHA vstupenky do Hudebního divadla Karlín na představení ČAS RŮŽÍ na 15.05.2020 na 19:00hodin.

Bylo zakoupeno 7ks vstupenek za 990,-Kč/kus tedy 6930,-Kč celkem

Představení nebylo odehráno v daném termínu a jiný náhradní termín nebyl nabídnut s tím, že peníze budou vráceny, což se do dnešního dne nestalo (19.11.2021).

V této stížnosti nebylo zatím nic uděláno.


Produkt

vstupenky koupené v předprodeji u TICKET ART PRAHA s.r.o., ČAS RŮŽÍ na 15.05.2021, divadlo Karlín


Požadované řešení

Prosím vrátit investované peníze t.j. 6930,- kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 15:10, před 3 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o tzv. bezdůvodné obohacení. Dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má ten, kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, povinnost ochuzenému vydat, oč se obohatil.

Ovšem musíme upozornit spotřebitele na skutečnost, že společnost podala návrh na tzv. mimořádné moratorium. Nicméně vzhledem k vyjádření společnosti Ticket Art Praha, s.r.o. dostupném zde: https://vstupenky.ticket-art.cz/, by měly být veškeré dluhy společnosti vůči divadlům a pořadatelům akcí uhrazeny.

Doporučujeme vám přesto kontaktovat daného pořadatele a tuto informaci si u něj ověřit a případně si vyjasnit podrobnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:18, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 14:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.