Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#53871Zruseni zasilani granuli

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2021, před 3 lety

Vojtěch Horák

Znění stížnosti

Balicek vam dorazi zpet. Neprebral jsem ho a prosim o vyrazeni z evidence a neposilejte zadne dalsi zbozi. Dekuji


Požadované řešení

Balicek vam dorazi zpet. Neprebral jsem ho a prosim o vyrazeni z evidence a neposilejte zadne dalsi zbozi. Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 13:26, před 3 lety

V první řadě chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nicméně jsme jen zprostředkovatelem této komunikace - společnost bude o podané stížnosti informována, přesto doporučujeme kontaktovat ji napřímo.

Spotřebitel může požádat podnikatele o odstranění svých údajů, přičemž mu podnikatel musí vyhovět.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2021 10:42, před 3 lety

Vážený pane Horáku,

děkujeme za informaci o vrácení zboží.

Další zboží Vám zasílat bez Vašeho souhlasu určitě nebudeme.

Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 110/2019 Sb. o Ochraně osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze PetGourmet klubu. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).

Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek produktů značky PetGourmet na adresu v uvedeném znění:
Vojtěch Horák, Svatoplukova 1216, 73801 Frýdek-Místek 1.

Vezměte prosím v potaz, že může i několik dní trvat, než se blokace propíše do všech našich systémů. Může se tak stát, že k Vás ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dostihne, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování.
Pokud by k tomu došlo, na nabídku prosím nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že jste žádal/a o výmaz a ten Vám již byl potvrzen.

Na závěr dodám, že pro rychlejší vyřešení Vašich poždavků doporučujeme naši zákaznickou linku 234 099 899.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 13:58, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.12.2021 14:00, před 3 lety


Vojtěch Horák

Hodnocení: