Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balicek vam dorazi zpet. Neprebral jsem ho a prosim o vyrazeni z evidence a neposilejte zadne dalsi zbozi. Dekuji
Balicek vam dorazi zpet. Neprebral jsem ho a prosim o vyrazeni z evidence a neposilejte zadne dalsi zbozi. Dekuji
|
Tweet |
V první řadě chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Nicméně jsme jen zprostředkovatelem této komunikace - společnost bude o podané stížnosti informována, přesto doporučujeme kontaktovat ji napřímo.
Spotřebitel může požádat podnikatele o odstranění svých údajů, přičemž mu podnikatel musí vyhovět.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Horáku,
děkujeme za informaci o vrácení zboží.
Další zboží Vám zasílat bez Vašeho souhlasu určitě nebudeme.
Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 110/2019 Sb. o Ochraně osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze PetGourmet klubu. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek produktů značky PetGourmet na adresu v uvedeném znění:
Vojtěch Horák, Svatoplukova 1216, 73801 Frýdek-Místek 1.
Vezměte prosím v potaz, že může i několik dní trvat, než se blokace propíše do všech našich systémů. Může se tak stát, že k Vás ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dostihne, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování.
Pokud by k tomu došlo, na nabídku prosím nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že jste žádal/a o výmaz a ten Vám již byl potvrzen.
Na závěr dodám, že pro rychlejší vyřešení Vašich poždavků doporučujeme naši zákaznickou linku 234 099 899.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: