Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v srpnu jsme v obchodě Kaufland vrátili lahve a basu. Kupón v hodnotě 250 Kč, který jsme z automatu obdrželi jsme hned neuplatili u pokladny. Ponechali jsme si ho na příští nákup. Když jsme jej chtěli uplatnit u pokladny v říjnu, bylo nám sděleno, že kupón již není platný.
Na kupónu je uvedeno, že má být uplatněn do 45 dnů od vystavení. Poté co jsme si nechali zavolat vedoucího prodejny, jsme s ním rozebírali, že se jedná o obohacování ze strany Kauflandu. Ale nepochodili jsme. Sdělil nám, že mu systém neumožňuje nám naše peníze vrátit.
Vzhledem k tomu, že jsem mezi stížnostmi stránky Dtest našla podobnou zkušenost, obracím se na Vás i s mým případem. Za mě se jedná o bezdůvodné obohacování. My jsme obaly společnosti Kaufland vrátili, ten vyinkasoval peníze od výrobců (dodavatelů nápojů), ale nám peníze nevrátil - protože jim to systém po 45 dnech neumožňuje. Nesouhlasím s tím, že by společnost Kaufland nemohla proplatit náš kupón. Za mě je vystavený kupón dobropisem. A Kaufland nemá nárok naše peníze zadržovat.
Ráda bych pro to poukázala, jakým způsobem se může i takovýto obchodní řetězec obohatit na lidech.
Kupón na vratné obaly - neproplacen
vrácení peněz a systémové řešení uplatnitelné v recepcích prodejen.
|
Tweet |
Zákon nestanoví lhůtu, ve které lze uplatnit nárok na vyplacení částky za vrácené zálohové obaly. Z toho lze dovodit, že tak může být učiněno v obecné promlčecí lhůtě.
Pokud je jednání společnosti spojeno s legitimními důvody (např. ověření dokladu, vedení účetnictví), měl by být spotřebitel o těchto podmínkách uplatnění nároku předem seznámen.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za vstřícnost Kauflandu a vystaveni dárkové poukázky v hodnotě kupónu. Škoda, že se celá situace nedala řešit na místě hned, resp. že společnost Kaufland vůbec stanovuje lhůtu pro proplacení a po jejím uplynutí už nemá proces, jak by personál pobočky mohl pružně reagovat na místě.
Každopádně v tomto případě jsme se domluvili alespoň později.
S pozdravem
Dobrý den, prosíme o uzavření stížnosti. Děkujeme Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.