Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#53876Nedodané zboží v akci již po několikáté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2021, před 3 lety

Helena Smolíková

Znění stížnosti

Pokaždé když je pivo Argus 10 v plechovce v akci tak nikdy a nikde není.Nestalo se to poprvé,ale bohužel opravdu pokaždè,to není jen klamání spotřebitele,ale drzost.Nedávejte to tedy do akce,když to zboží nemáte.Je to výsměch všem kupujícím což mi vážně velmi vadí.Každý jiný pokud nesplní co slíbí a má dodat je potrestán.A u vás mě to obzvláště velmi mrzí ,protože jste vždy byli jedničkou.


Produkt

Pivo Argus v plechovce desetistupňové


Požadované řešení

Ráda bych,aby mi bylo zboží dodané za akční cenu v množství,které jsem chtěla zakoupit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 12:36, před 3 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy nebo formou jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2021 12:48, před 3 lety

Dobrý den, paní Smolíková. Omlouváme se, že v naší prodejně nebylo k dispozici zboží, o které jste měla zájem. Je pro nás důležité, aby na našich prodejnách bylo vždy k dispozici zboží v dostatečném množství. Do budoucna uděláme v rámci našich interních procesů maximum pro to, abychom podobným situacím předešli. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme Vám příjemný den Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:11, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:46, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.