Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Pokaždé když je pivo Argus 10 v plechovce v akci tak nikdy a nikde není.Nestalo se to poprvé,ale bohužel opravdu pokaždè,to není jen klamání spotřebitele,ale drzost.Nedávejte to tedy do akce,když to zboží nemáte.Je to výsměch všem kupujícím což mi vážně velmi vadí.Každý jiný pokud nesplní co slíbí a má dodat je potrestán.A u vás mě to obzvláště velmi mrzí ,protože jste vždy byli jedničkou.
Pivo Argus v plechovce desetistupňové
Ráda bych,aby mi bylo zboží dodané za akční cenu v množství,které jsem chtěla zakoupit
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy nebo formou jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, paní Smolíková. Omlouváme se, že v naší prodejně nebylo k dispozici zboží, o které jste měla zájem. Je pro nás důležité, aby na našich prodejnách bylo vždy k dispozici zboží v dostatečném množství. Do budoucna uděláme v rámci našich interních procesů maximum pro to, abychom podobným situacím předešli. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme Vám příjemný den Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.