Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 20.11.2021 jsem si u Vás objednala vitamín D3 - roční zásobu za 49 Kč. Po pročtení všech negativních recenzí bych ráda zrušila svoji objednávku a poprosila Vás, aby jste vymazali veškeré mé osobní údaje ze své databáze. Nepřeji si vůbec nic odebírat, nestojím o nevyžádané nabídky a telefonáty. Pokud už je balíček na cestě (což ale pochybuji, když je víkend) tak mi prosím napište Vaše číslo účtu, kam můžu částku 49 Kč poslat, nechci čekat na Českou poštu, která balíček mnohdy ani nedoručí a řešit tak další nepříjemnosti. Předem děkuji za kladné vyřízení,
Kuchynková
D3 Vitasolaris- roční zasoba
Prosím o stornování objednávky a vymazání osobních údajů z databáze vaší firmy.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a eurokonformního výkladu také ještě před samotným převzetím.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele na korespondenční adresu uvedenou na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Kuchynková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. V potvrzovacím emailu, který jste obdržela ihned po odeslání objednávky je možnost zrušení objednávky proklikem do aktivního pole. Této možnosti jste však nevyužila a jelikož se zboží snažíme odeslat v co nejkratším čase (přestože je víkend, objednávka je již propsána do našeho systému), zboží bylo vyexpedováno s termínem doručení okolo 24.11.2021. Pokud si produkt nepřejete ponechat a uhradit, můžete ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena do našeho skladu, související pohledávka bude stornována. V opačném případě Vás poprosíme o úhradu. Veškeré platební údaje (číslo účtu, variabilní a specifický symbol) naleznete na složence přiložené v balíčku. Je nám líto, že jste se takto rozhodla jen na základě negativních internetových recenzí, protože naše společnost si zakládá na férovém přístupu ke všem našim zákazníkům a také buduje dlouhodobé vztahy s novými i stávajícími zákazníky. Pokud změníte názor, neváhejte nás kontaktovat. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Hezký den.
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vše je už vyřešeno, zásilka zaplacena a vyzvednuta,údaje vymazány, moc děkuji.