Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Využívám celkem 3x internet technologie VDSL na třech různých adresách v Praze. Využil jsem nabídku Vodafone a na jedné adrese (Názovská Praha 10) přešel 2.7.2021 na internet optickou technologií. Při sjednání smlouvy jsem samozřejmě rušil stávající přípojku technologií VDSL na dané adrese (Názovská Praha 10). Vodafone mi však zrušil internet VDSL na zcela jiné adrese (Gončarenkova Praha 4) a na dotčené adrese (Názovská Praha 10) nechal běžet přípojku jak optickou, tak VDSL. Opakovaně jsem reklamoval, dokonce jsem telefonicky hovořil s právním oddělením Vodafone, žádal jsem o osobní jednání s kompetentní osobou v této věci, ale dodnes nikdo nedokázal tuto chybu napravit.
1) Okamžité zapojení internetového připojení na adrese, kde byl neoprávněně zrušený (Gončarenkova Praha 4)
2) zrušení duplicity přípojek optika a VDSL (Názovská Praha 10)
3) vrácení zaplacených plateb za duplicitní internet VDSL, který měl být dle objednávky zrušen při zapojení optického internetu (Názovská Praha 10)
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Drábku, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tedy, shrnu situaci. Vodafone mi omylem svého pracovníka odpojil internetové připojení na jedné adrese, ačkoliv jsem to nepožadoval a na druhé adrese nechal běžet dvě připojení současně, každé jinou technologií (VDSL a optika). Ačkoliv jsem situaci řešil opakovaně, skutečně asi 10x, jak po telefonu, na pobočce, tak dokonce osobně na jejich sídle, komunikovat Vodafone začal opravdu až ve chvíli, kdy obdržel od mého právníka předžalobní upomínku. Na první pohled vše vypadalo nejprve v pořádku, Vodafone mi kompenzoval duplicitní připojení, to aby předešel žalobě, ale to je vše, moje náklady nenahradil. A aby situace byla o to vtipnější, uplynul další měsíc a Vodafone opět účtuje duplicitní přípojku, ačkoliv ji předtím refundoval a "skutečně" zrušil a na adrese, kde Vodafone neoprávněně přípojku zrušil a jako kompenzaci nabídl 3 měsíce zdarma, tak na tuto kompenzaci zapomenul a ihned účtuje v plné výši. Mám pocit, že tahle společnost neví, co který pracovník sjednal.
Na doporučení právníka čekám na další vyúčtování a pak už věc půjde rovnou k soudu, protože jak se potvrdilo, Vodafone reaguje jen na skutečně "reálné" právní úkony.
Bc. Mgr. Daniel Drábek
Dobrý den, pane magistře, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.