Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#53883Neoprávněně odpojená služba na jiné adrese

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2021, před 3 lety

Daniel Drábek

Znění stížnosti

Využívám celkem 3x internet technologie VDSL na třech různých adresách v Praze. Využil jsem nabídku Vodafone a na jedné adrese (Názovská Praha 10) přešel 2.7.2021 na internet optickou technologií. Při sjednání smlouvy jsem samozřejmě rušil stávající přípojku technologií VDSL na dané adrese (Názovská Praha 10). Vodafone mi však zrušil internet VDSL na zcela jiné adrese (Gončarenkova Praha 4) a na dotčené adrese (Názovská Praha 10) nechal běžet přípojku jak optickou, tak VDSL. Opakovaně jsem reklamoval, dokonce jsem telefonicky hovořil s právním oddělením Vodafone, žádal jsem o osobní jednání s kompetentní osobou v této věci, ale dodnes nikdo nedokázal tuto chybu napravit.


Požadované řešení

1) Okamžité zapojení internetového připojení na adrese, kde byl neoprávněně zrušený (Gončarenkova Praha 4)
2) zrušení duplicity přípojek optika a VDSL (Názovská Praha 10)
3) vrácení zaplacených plateb za duplicitní internet VDSL, který měl být dle objednávky zrušen při zapojení optického internetu (Názovská Praha 10)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 11:36, před 3 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2021 07:02, před 3 lety

Dobrý den, pane Drábku, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2022 16:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2022 23:28, před 3 lety


Daniel Drábek

Tedy, shrnu situaci. Vodafone mi omylem svého pracovníka odpojil internetové připojení na jedné adrese, ačkoliv jsem to nepožadoval a na druhé adrese nechal běžet dvě připojení současně, každé jinou technologií (VDSL a optika). Ačkoliv jsem situaci řešil opakovaně, skutečně asi 10x, jak po telefonu, na pobočce, tak dokonce osobně na jejich sídle, komunikovat Vodafone začal opravdu až ve chvíli, kdy obdržel od mého právníka předžalobní upomínku. Na první pohled vše vypadalo nejprve v pořádku, Vodafone mi kompenzoval duplicitní připojení, to aby předešel žalobě, ale to je vše, moje náklady nenahradil. A aby situace byla o to vtipnější, uplynul další měsíc a Vodafone opět účtuje duplicitní přípojku, ačkoliv ji předtím refundoval a "skutečně" zrušil a na adrese, kde Vodafone neoprávněně přípojku zrušil a jako kompenzaci nabídl 3 měsíce zdarma, tak na tuto kompenzaci zapomenul a ihned účtuje v plné výši. Mám pocit, že tahle společnost neví, co který pracovník sjednal.
Na doporučení právníka čekám na další vyúčtování a pak už věc půjde rovnou k soudu, protože jak se potvrdilo, Vodafone reaguje jen na skutečně "reálné" právní úkony.
Bc. Mgr. Daniel Drábek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2022 12:41, před 3 lety


Dobrý den, pane magistře, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 10:17, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 14:46, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.