Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53884Ignorance spotřebitele.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2021, před 3 lety

Tomáš Koukal

Znění stížnosti

Dobrý den.
Jsem předplatitelem kolekce Škoda kaleidoskop slavných vozů. Při poslední dodávce jsem byl vyzván, abych zaplatil jinou částku (samozřejmě vyšší), nežli běžně hradím. Jelikož jsem neměl důvod tuto částku hradit, zaplatil jsem pouze částku, kterou běžně hradím a která je uváděna i na webových stránkách DeAgostini. Nikde na jejich stránkách společnosti jsem nenalezl důvod navýšení a ani jiným způsobem jsem o tom nebyl spraven. Naopak na stránkách společnosti je stále uváděno, že cena za autíčko je stálá. Proto jsem se pokoušel prvně telefonicky a následně opakovaně e-mailem společnost kontaktovat s žádostí o zdůvodnění tohoto postupu. Ta však nereaguje, naopak mi písemně doručila výzvu k úhradě navýšené částky.


Produkt

Nedůvodné a neodůvodněné navýšení ceny produktu. Absolutní arogance a nekomunikativnost.


Požadované řešení

Minimálně bych chtěl být informován, proč mi fakturuji jinou částku, nežli původně dohodnutou. Žádám o dodržení podmínek, které byly nastavené na počátku smluvního vztahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 13:05, před 3 lety

Jestliže je po spotřebiteli požadována nějaká částka, musí podnikatel prokázat, že na ni má nárok. K tomu potřebuje právní důvod, protože by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení.

Ze stránek prodávajícího nám vyplynulo stejně jako spotřebiteli, že všechna čísla od 3. čísla je cena neměnná a to 299 Kč (případně 279 Kč u standart verze). Z tohoto důvodu se domníváme, že by cena měla být fixní a podnikatel nemá právo účtovat vyšší cenu, než kterou uvádí. Bohužel je nutné zjistit důvod účtování vyšší částky u prodávajícího, který podle popisu spotřebitele nereaguje.

Pokud by prodávající odmítal zboží dodat, bylo by možné jej vyzvat k plnění a v případě neúspěchu odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy nedodáním.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:34, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.